середу, 22 квітня 2020 р.

23 квітня четвер 
 1.Я у світі Гра "Хвости"
 - Закінчіть речення.
* Моє місто називається ......
* Центральна вулиця міста.....
* Я живу на вулиці...........
* У місті є такі парки..........
* У місті виготовляють.......   
2.Основи здоров'я Незакінчене речення
* Якщо виникла пожежа , я .............
* Якщо у кімнаті з'явився дим , я........
* Якщо загорілась електропроводка , я..........
* Якщо на мені зогорівся одяг , я..........
* Якщо я побачив  , що у дворі горить сміття , я.......
* Якщо я побачив , що діти кидають у вогонь незнайомі предмети , я............
3.Російська мова
 - Спишите , подберите к ним проверочные слова.
Гриб - , дуб - , зуб - , хлеб - , мороз - , воз - , наряд - , снег - , пруд - , след - , лёд - , глаз - , сугроб - , труд - , шубка - .
4. Літературне читання
Контрольна робота 
Аудіювання
Олень та його товариш


Оцінюється у 12 балів 








Немає коментарів:

Дописати коментар