середа, 13 січня 2021 р.

14 січня четвер

1. Літературне читання тема Олесь Донченко"Лісничиха "(продовження)

 а) ІІ частина "На лісовій галявині"

- Прочитайте ІІ частину . Дайте відповіді усно.

- Яким бачить листопад Улянка ?

- Яким став ліс ?

- Яким побачила дівчинка схід сонця на Сулі ?

- Який сон приснився дівчинці ?

 - Що здивувало вовка ?

б) - Розгляньте малюнок на с. 101.

 - Прочитайте частину твору , до якої його виконано.

Д\з с.98 - 103 читати та переказувати.

2. Основи здоров'я тема"Охорона здоров'я дітей"

- До яких лікарів ви звернетеся ? Закінчіть речення.

* Якщо в мене болить зуб, я звернуся до ...

* Якщо в мене температура , я звернуся до ...

* Якщо в мене болить хребет , я звернуся до...

* Якщо в мене болить вухо , я звернуся до ...

* Якщо в мене погіршився зір , я звернуся до ...

 - Що ви робите , щоб бути здоровими ?

Відповіді : вмивається , миє руки , робить зарядку , бігає, їсть фрукти , одягається відповідно до погоди , грає з м'ячем , скакалкою.

3. Природознавство в ZOOM


Виховна година "Новий рік у різних країнах світу"


Немає коментарів:

Дописати коментар