Четвер 13 жовтня
1.Я досліджую світ "Тварини восени" с.28 -29
1.Робота з підручником
- Які зміни в поведінці тварин ви спостерігали восени?
- Хто відлітає в теплі краї?
- Хто робить запаси?
- Хто готує житло для зимівлі?
2. Читання тексту с.28-29
3.Практична робота в зошиті с.33- 35
- Назвіть одним словом тварин за ознаками.Запишіть.
Комахи птахи звірі
- Розв'яжіть кросворд ( голод)
- Розфарбуйте тільки перелітніх птахів.
- Дослідіть ,які птахи прилітають до твоєї годівнички.
-Хто з тварин змінює колір хутра восени?
- Хто , де буде зимувати ? З'єднайте лініями відповідні малюнки.
2.Українська мова"Багатозначні слова"
Слово може мати одне і кілька значень
Олівець - одне значення
ручка - багато значень(прилад для писання , частина предмета,частина крісла , від дверей, дитини)
Вправа №1(усно)
Вправа №2(усно)
Вправа№3 (письмово)
тезка - це людина , яка має з ким - небуть однакове ім'я або прізвище.
кільканадцять -у межах від 11 до 19.
3.Літературне читання"Осінній концерт" О.Чорновіл ,"Каштанопад"Г.Манівас.36 - 37
*Читання казки (мовчазне)
*Читання вибіркове
*Ланцюжок"
Дати відповіді на запитання в підручнику.
Прочитати зачин казки , основну частину, кінцівку.
4.Мистецтво"Слухання М.Леонтовича обрядові пісні"
Немає коментарів:
Дописати коментар