понеділок, 13 лютого 2023 р.

ПОНЕДІЛОК 13 ЛЮТОГО

5. Мистецтво

"Подорож до далеких країн"

А ось новий герой музичного карнавалу з далекої заморської країни Австралії. Саме там живуть чудернацькі тварини, які носять своїх дитинчат у кишенях на животі. Це - кенгуру.
А ще біля берегів Австралії мешкають найкрасивіші у світі риби.
У п'єсі "Акваріум" К. Сен-Санс передає перлини водяних барв задопомогою флейти, фортепіано, ксилофона та рідкісних клавішних інструментів - челести й фісгармонії.



 "Кенгуру"

У далеких країнах живуть й інші цікаві тварини та птахи, наприклад ось ці:

Я повільна та ще й плеската,

на спині у мене хата.

Хто це?


На дереві все граюся,

угору піднімаюся,

кривляюся, чіпляюся,

на хвостику гойдаюся.

Хто це?


Я незграбний і товстий,

завжди трішечки сумний.

А на лобі в мене ріг,

я - великий ...

Хто це?


Створи власний пісенний "Карнавал тварин". Придумай до віршиків мелодії. Поміркуй, які інструменти оркестру можуть передати характер тварин.

Досліди звуки предметів довкілля. Добери незвичайні тембри.

Немає коментарів:

Дописати коментар